Návštěva Nizozemska

     Dnes jen velice krátce. V termínu 20. - 24.6. jsme navštívili Amsterdam. Byla to jen menší vyjížďka, která sice neměla s ptáky nic společného, ale pár druhů jsem tam viděl. 

     Za téměř 5 dní jsem stihl najít přesně 32 druhů, přičemž jeden z nich byl liferem.

     Hned po příjezdu 20.6. jsem si nemohl nevšimnout, že součástí našeho kempu je i docela velký rybník, kde hnízdily kachny, lysky a dokonce i potápky roháči

     Další den ráno mě překvapil přeletující racek stříbřitý spolu s rákosníkem proužkovaným, který se ozýval z rákosí

     Ve čtvrtek 22.6. jsem měl obrovskou radost z ranního přeletu 4 alexandrů malých (168.) - LIFER - (255.), kteří by zde sice měli být běžní, ale za téměř 5 dní jsem je viděl pouze dvakrát. 

     Další lepší druhy jsem viděl až v sobotu 24.6., kdy jsme na chvíli vyrazili k moři. Zde jsem měl možnost pozorovat např. břehule říční, racky žlutonohé a dokonce i jednoho kroužícího čápa bílého. Trošku jsem byl překvapen i na jedné benzinové pumpě, kdy kousek od nás seděly na louce asi 2 desítky hus velkých, poté přeletěly 2 husice nilské a v závěru si na malý rybníček sedalo 10 kopřivek obecných.

     Tak a to je vše. Jen mě trochu rmoutí, že jsem za celý výlet nepořídil jedinou ptačí fotku, ale tak třeba příště. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

První racek malý

Birding na Fuerteventuře